Witam. Mam problem z podłączeniem wężyków podciśnieniowych do turbiny. Czy jest ktoś w stanie zrobić i wstawić tu schemat prawidłowego podłączenia? Niedawno kupiłem skodę a problem występuje od początku. Tzn rozłącza się turbo gdy ma ciężko. Najczęściej przy 110-120 km/h. Chcę znaleźć przyczynę i zacząć od podstaw czyli od wężyków. Wymieniam je na nowe, podłączyłem je wzorując się na 110KM silniku ale jest jeszcze gorzej aniżeli było. Poza tym został mi jeden wężyk idący gdzieś z pod turba i za bardzo nie wiem gdzie go podłączyć. Muszę dodać że nie było tego węża w tej 110KM skodzie. Proszę o pomoc bo nie wiem czy zamawiać już zawory n18 i n75. A i jeszcze jedna rzecz. W układzie tym nie ma wgl gruchy i nie ma zaworu zwrotnego ale już zamówiłem je na allegro.
Głównie zależy mi na tym schemacie.
Jak coś mogę wrzucić jakieś zdjęcie o który wężyk mi się rozchodzi ten który nie wiem gdzie podłączyć.
Nie podłączałem jeszcze auta pod VAG
Komentarz